Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Een wereld waar je ergste nachtmerries waar kunnen worden, of wordt jouw leven je mooiste droom. Een wereld waar mensen en vampieren samen leven, maar waar de vampier ook de ergste vijand van de mens is. Een wereld waar jij de touwtjes in handen hebt! DA
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 07:45
Mooie tanden, vrouwe. Daar kan je zeker goed mensen mee bijten. En zorg dat je geen vegetariër wordt, zonde van je tanden. Zei Mordred charmant als altijd.
Felicia
Aantal berichten : 17 Registration date : 02-02-09
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 07:49
Bella trok een wenkbrauw op.. Een plooi kwam tussen haar wenkbrauwen. Zozo.. Ze knikte met haar hoofd.. Dat kwam lekker charmant je strot uit! En vegetariër zal ik ook zeker niet worden.. Zit gewoon niet in mijn bloed. Ja.. Dat heb je als je een totale kwade familie hebt..
Mordred
Aantal berichten : 36 Registration date : 09-02-09
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 08:04
Hoe zou ik anders hier kunnen komen als ik dat niet was.. Ik hou ook niet van GA vampieren.. Die doen nooit eens iets slechts.. Het liefst eet ik die.. Nouja de mens het meest natuurlijk.. Maar van de GA lust ik er ook wel.. Ze lipt haar lippen nog eens.. Hmm dat zou heerlijk zijn! Ze keek uitdagend naar de man.. De broer.. En grijns speelde op haar mond.
Felicia
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 08:07
Zo'n gladde. Je weet wel, iemand die iedereen probeert te verleiden, met z'n perfecte uiterlijk. Of zit ik er compleet naast? En toch vindt ik het jammer dat je het hier niet komt over nemen, Ik luister liever naar jou dan naar je broertje, die denkt dat een hoofdkwartier van KA's gevuld moet zijn met sarcofagen en graftombes. En dat alleen omdat ze dat in Londen en Parijs ook hebben. Zegt Felicia en ze kijkt Mordred strak in z'n ogen aan Hoe zou ik anders hier kunnen komen als ik dat niet was.. Ik hou ook niet van GA vampieren.. Die doen nooit eens iets slechts.. Het liefst eet ik die.. Nouja de mens het meest natuurlijk.. Maar van de GA lust ik er ook wel..Zegt Bella, Felicia trekt een wenkbrouw op, ze moesten alle drie eens weten
Isabella
Aantal berichten : 46 Registration date : 08-02-09
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 08:17
Bella kijkt naar Felicia.. Uhm het was New York en Parijs.. Toch niet Londen en Parijs.. Ze antwoorde weer lekker fel. Maare hoe zit dat dan met jou.. Ze keek nog eens fel in de diepe ogen van Mordred. Ook door en door KA?
Felicia
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 08:20
Uhm het was New York en Parijs.. Toch niet Londen en Parijs.. Zegt Bella What Ever! Het zijn allemaal hoofdstedenZei Felicia, haar gezicht stond strak en haar ogen verkleurden
Mordred
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 08:31
Hoe het met mij zit, nou. Ik haat de GA's, ik ben ook door en door KA Zullen we een keertje op GA's jagen? Vroeg hij aan Bella. Ja mijn broertje denkt dat ie alles t zelfde moet doen als daar. Hij heeft mij gevraagt om het beter te maken hier. En dat zal ik doen. Ik ga deze zaal opnieuw maken.
Isabella
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 08:34
Misschien is dat wel eens leuk! Een verleidelijk lachje kwam op Bella's gezicht.. Ze mocht die Mordred wel. Wat ga je allemaal doen in de zaal? Toch wel wat aantrekkelijker maken?
Mordred
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 08:37
Tuurlijk ga ik deze zaal veranderen. Ik ga die sarcofagen en die kisten eruit gooien. Er komen ramen in het dak, en grote matrassen om op te zitten. Ik hou van luxe en nie van en stereotyp vampieren hol. Zei Mordred terwijl hij een kist pakte en door de poort smeet.
Isabella
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 08:47
Bella keek gefascineerd. Sexy.. Bella merkt dat ze het hardop heeft gezegd en kleurt fel rood. Okee Leukzegt ze vlug. Ze verbergt haar rode kleur snel.. Haar normale bleke huis is weer terug. Ik heb eigenlijk nog nooit in zo'n groep gezeten als dit. Een verlegen en vrolijk lachje kwam op haar gezicht.
Felicia
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 09:11
Ik heb eigenlijk nog nooit in zo'n groep gezeten als dit. Zegt Bella Kunnen jullie twee even stoppen met dat geslijm, We hebben hier geloof ik nog een hoop te doen zegt Felicia
Mordred
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 09:21
Sexy.. Hoort Mordred Bella zeggen. Hij knipoogd naar haar en loopt op haar af. Hij slaat een arm om haar heen. Zacht fluistert hij in haar oor dingen en vraag ook: Hoe heet je eigenlijk? schoonheid. Kunnen jullie twee even stoppen met dat geslijm, We hebben hier geloof ik nog een hoop te doen Ja idd, jij hebt gelijk vrouwe. Laten we beginnen
Isabella
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 09:29
Bella ziet de man naar haar toe lopen. Mordred. Herinnerde ze zich.. Mordred. Hoe heet je eigenlijk? schoonheid. Mijn naam.. Dat weet niemand nog.. Een gemeen lachje kwam op haar gezicht.. Mijn naam.. Is een raadsel. Ze stond op.. Mijn naam.. Die moet je te weten zien te komen.. Als een gek rende Bella rond(zo snel als Edward van Twilight) en ruimde alles op. Mijn naam... Zeg ik nog niet.. Met alle spullen liep ze naar buiten en gooide het neer. Mijn naam.. Krijg je te weten als je mij te pakken krijgt..Mordred!
Laatst aangepast door Isabella op ma feb 09 2009, 09:38; in totaal 1 keer bewerkt
Mordred
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 09:37
Mordred lachte hard. Hij vond het wel een leuk meisje. Hij pakte nog een sarcofaag en gooide deze ook door de poort. Hij versplinterde voor de poort. Ben je zo kinderachtig dat je pakkertje wil spelen? Zegt hij met een lach in zijn stem.
Isabella
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 09:43
Nou.. Misschien wel.. Misschien niet.. Daar moet je zelf achter zien te komen.. Ze keek naar de sarcofaag die hij gooide.. Snel rende ze naar binnen.. En hard langs hem heen. Kijk of ik dat wil is een raadsel voor jou... Net als mijn naam... Net als ik zelf.. Kies maar.. Wil je dat ik een raadsel blijf.. Dat kan... Maar ik kan ook ontraadseld worden... Dat is ook een keuze.. Dus ik laat het geheel aan jou over.. Mordred! Speels draaide ze even wat met haar haar.. Haar ogen veranderde weer in zwart. Haar lach wed speels en gemeen. En haar blik was helder.
Mordred
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 09:48
Een meisje naar mijn hart mompelt Mordred. Hij begint haar te achtervolgen hij spring ook via de muren. Uiteindelijk heeft hij haar arm en trekt hij haar naar zich toe. Vertel nou eens je naam
Isabella
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 09:58
Bella ziet hem springen en doen. Gelijk schiet ze in de lach. Als ze hem dichter bij ziet komen rent ze weg. Maar helaas. hij pakt haar bij haar arm beet. Dan word ze naar hem toe getrokken. Vertel nou eens je naam zegt Mordred. Ze grinnikt. Toch maar het raadsel ontrafelen.. Ze gaat op heer tenen staan en fluistert haar naam in zijn oor. Mijn naam is Isabella.. Maar noem me maar Bella.. Een betekenis die volgens mij best wel klopt Ze grinnikt weer.
Mordred
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 10:02
Bella past inderdaad goed bij jou. Je bent mooi, en nu van mij? Het laatste fluistert hij weer in haar oor. Stiekem geeft hij haar een kus op haar wang.
Isabella
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 10:05
Bella kijkt ondeugend naar Mordred. Misschien wel.. Misschien niet.. Ze kijkt met twinkels in haar ogen en laat haar tanden nog eens goed zien. Ach jee! Weer een raadsel. Kom daar maar achter.
Mordred
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 10:13
Ach, speel je hard to get? Bella knikte. Gaat je niet lukken hoor. Daarna zoende Mordred Bella op haar mond. Ze glimlachte. Daar had ze stiekem op gehoopt. Vol overgave zoende ze terug. Daarna verbrak ze de zoen. Heb je nu je antwoord?
Mordred
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 10:15
Volledig. Laten wij mijn broertje hier van de troon stoten, en samen heersen. Zei Mordred zachtjes tegen haar. Want hij had liever een meisje naast zich dan zijn broertje. Hij vond haar ook wel leuk.
Isabella
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 10:20
Ik dacht dat jij dat niet wilde....Ze grijnsde naar hem. Zullen we dit eerst doen.. Je broertje is al zo sprakeloos.. Ze keek hem aan en liep richting de uitgang. In een verleidelijke pas.