Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Een wereld waar je ergste nachtmerries waar kunnen worden, of wordt jouw leven je mooiste droom. Een wereld waar mensen en vampieren samen leven, maar waar de vampier ook de ergste vijand van de mens is. Een wereld waar jij de touwtjes in handen hebt! DA
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 10:40
Puc was boos omdat zijn broer zijn pret had verdorven. Hij was naar buiten gestormd en zat boor op het hoofdkwartier. En toch hoorde hij alles wat er gebeurde. Zijn broer had alweer een meisje geschaakt. Hij zat op het dak te mokken.
Isabella
Aantal berichten : 46 Registration date : 08-02-09
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 10:43
Bella merkt dat hij achter haar aan komt. Met een grijs loopt ze verder.. Waar wil je nu heen? vraagt ze. Ze fronst even. Ze kijk om zich heen.. Een felle zonlicht schijnt.. Bah rot licht! Zullen we snel gaan ik wordt gek van dat licht. Ze grijnst breed
Mordred
Aantal berichten : 36 Registration date : 09-02-09
Onderwerp: Re: Aankomst in het hoofdkwartier. ma feb 09 2009, 13:32
Ok dan, welkom bij onze nieuwste dating show! Ik ben hier weg, ik ga opzoek naar mensen zegt Felicia en met grote stappen loopt ze naar buiten, richting het bos.
(Ooc. Felicia is nu in het bos!)
Puc
Aantal berichten : 17 Registration date : 03-02-09